Usein kysytyt kysymykset
Käyttöönoton kesto vaihtelee asiakkaan aikataulujen mukaan, mutta yleisesti ottaen prosessi kestää 2-3 kuukautta.
Pro3 hinnoittelu perustuu käyttäjämääräpohjaiseen kuukausiveloitukseen. Lisäksi kuukausihintaan vaikuttaa valittujen toiminnallisuuksien laajuus.
Käyttöönotto edellyttää vähintään yhden nimetyn pääkäyttäjän osallistumista. Järjestelmän sisällön määrittelemiseksi projektissa on yleensä mukana myös prosesseista tai laadusta vastaava henkilö.
Kyllä, Pro3 järjestelmä on mahdollista integroida muihin taustajärjestelmiin, esimerkiksi ERP-järjestelmiin.
Pro3:ssa on toteutettu API-rajapinta, joka mahdollistaa myös tiedon siirtämistä muihin järjestelmiin, kuten ulkoisiin raportointijärjestelmiin.
Pro3:ssa on useita valmiita laajennuksia, jotka voidaan aktivoida helposti asiakkaan käyttöön ilman lisätoimenpiteitä asiakkaan puolelta.
Derigolla on asiakaskohtaisesti nimetyt yhteyshenkilöt pääkäyttäjille. Loppukäyttäjän kysymyksiin vastaa pääsääntöisesti pääkäyttäjä.
Järjestelmän jatkokehitystä ohjataan säännöllisten ohjausryhmien avulla, joissa käsitellään järjestelmän nykytilaa ja kehitystarpeita.
Versiopäivityksiä tehdään säännöllisesti vuosittain, tavoitteena on parantaa järjestelmän toiminnallisuuksia ja tehokkuutta entisestään.
Pro3 järjestelmä skaalautuu eri kokoisille yrityksille toimialasta riippumatta.
Kyllä voi. Ulkopuoliset käyttäjät voivat saada omat tunnukset, jonka avulla he pääsevät lukemaan tai muokkaamaan tarvitsemaansa dataa.
Kyllä, Pro3:een on mahdollista antaa luku-, muokkaus- tai pääkäyttäjäoikeudet.
Atea Oy toimii Derigon konesalipalveluiden toimittajana, mikä takaa Pro3:n erinomaisen suorituskyvyn, joustavuuden ja hallinnan eri käyttöympäristöissä.