Yleisten hallinnollisten materiaalien säilyttäminen ja ajan tasalla pitäminen sekä niiden löytäminen tarvittaessa koetaan usein erittäin hankalaksi ja sekavaksi. Yleensä näitä materiaaleja säilytetään useissa eri paikoissa, kuten esimerkiksi verkkolevyillä, sähköposteissa sekä työntekijöiden omilla koneilla.
Sekavien käytäntöjen vuoksi käytetään helposti väärää aineistoa ja hukataan tehokasta työaikaa materiaalien etsimiseen. Materiaaleja myös lähetetään eri tahojen välillä sähköpostilla, jolloin versioiden hallinta on puutteellista, eikä tiedetä missä viimeisin versio on.
Pro3:n ratkaisu ongelmaan
Pro3 työtila laajennuksen avulla käyttäjä löytää aina helposti uusimman tallennetun version materiaaleista. Lisäksi materiaaleihin päivittyy automaattisesti versiohistoria, jonka avulla näkee myös aikaisemmin tehdyt muutokset.
Työtiloihin voidaan luoda asiakkaan haluama rakenne dokumenttien tallentamista varten. Työtiloja voidaan luoda itsenäisesti useisiin eri käyttötarpeisiin kuten esimerkiksi HR, laatu, markkinointi jne. Työtilojen käyttöoikeuksia voidaan tarvittaessa rajata eri käyttäjäryhmille.
Olethan yhteydessä meihin, niin kerromme aiheesta lisää:
Jussi Rantala
Projektit ja palvelut
(+358) 400 200 005
jussi.rantala@derigo.fi
Derigo Oy
Ei kommentteja vielä