Pro3 lisäosa – Asiakastiedon hallinta

Yleinen

Pro3 Asiakastiedon hallinta lisäosa on kehitetty erityisesti vastaamaan rakennusyhtiöiden tarpeita. Tyypillisesti asuntojen myynti tapahtuu erillisessä järjestelmässä, joka toimii kuluttaja-asiakkaiden järjestelmänä. Tällä lisäosalla saa hallintaan rakennukseen liittyvät asiakkaat ja muut yhteistyötahot. Näitä ovat esimerkiksi: sijoittajat, viranomaiset ja vaikkapa kiinteistökehityskonsultit. Tyypillisesti hankkeiden kestot ovat kalenteriajassa pitkiä, useita vuosia. Tällöin on tärkeää, että kaikki tiedot kerätään yhteen paikkaan, josta niitä on helppo löytää ja hyödyntää.

Pro3 Asiakastiedon hallinta lisäosan päätoiminnallisuudet ovat seuraavat:

• Myynnin tilannenäkymä
• Asiakaskohtaiset myyntiaktiviteetit
• Asiakaan perustiedot – kontaktit, myynti- ja sopimusmateriaalit
• Kalenterinäkymä
• Monipuoliset raportointiominaisuudet

Asiakastietojen löytäminen ja niiden hallinta on usein haasteellista johtuen siitä, että asiakaskohtaiset tiedot, dokumentit ja aktiviteetit ovat eri tietovarastoissa, tiedostoissa ja henkilökohtaisissa tietolähteissä kuten sähköpostissa tai omissa tiedostoissa.

Myyntiennusteen luotettavuus saattaa monesti olla kyseenalainen, kun selkeää myyntiprosessia ei ole joko sovittu yhdessä tai se ei ole kaikkien saatavilla. Derigon Pro3 asiakastiedon hallinta -lisäosalla yhdessä sovittu myyntiprosessi on kuvattu järjestelmään ja hankkeet kirjataan yhtenäisellä tavalla. Näin myynnin ennusteiden laatu paranee ja käytettävissä on paras näkemys tulevista kaupoista.

Myös ajantasaisen ja luotettavan myynnin tilannekuvan saaminen voi olla hidasta ja työlästä. Pro3 raportointinäkymien avulla voidaan luoda näkymiä asiakasdataan eri näkökulmista esim. asiakas, alue, liiketoiminta tai myyjä.

Asiakastiedon hallintaa hyödyntämällä kaikki myyntiaktiviteetit ovat vaivatonta kirjata järjestelmään. Paremman seurannan avulla myyntijohto pystyy priorisoimaan ja ohjaamaan aktiviteetteja, sekä keskittymään hankkeiden johtamiseen.

Lisäosan avulla näet kokonaisvaltaisesti asiakkaan tiedot, kuten kontaktit, myynti- ja sopimusmateriaalit. Lisäksi näet asiakaskohtaiset myyntiaktiviteetit, kuten soitot, tapaamiset ja muistiot. Kalenterinäkymän avulla pystyy näkemään myös tulevat tapaamiset.

Jos haluat kuulla lisää, ole yhteydessä:

Pekka Aalto
Kaupallinen johtaja
+358 50 364 4542
pekka.aalto@derigo.fi
Derigo Oy

Ei kommentteja vielä

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *