Pro3 -järjestelmän käyttäjätyytyväisyys erinomaisella tasolla

Yleinen

Derigo Oy toteutti asiakkailleen Pro3 -järjestelmän käyttäjäkyselyn keväällä 2023. Kyselyn tarkoituksena oli selvittää Pro3 -järjestelmän käyttökokemuksia, jonka avulla järjestelmää voidaan kehittää entistä käyttäjäystävällisemmäksi.

Kyselyyn saatiin runsaasti vastauksia ja erinomaisia kehitysideoita eri käyttäjäryhmistä ja yrityksistä. Vastausten perusteella oli erittäin hienoa huomata, että jopa yli 65% vastaajista käyttää Pro3 -järjestelmää päivittäin ja 24% viikoittain sekä konttorilla että työmailla.

Kyselyn mukaan eniten käytettyjä toiminnallisuuksia projektien hallinnassa ovat projektitiedon tallentaminen ja etsiminen, vakiolomakepohjien hakeminen sekä tehtävien hallinta. Järjestelmän laajennuksista erityisen hyödyllisiksi koettiin hankintapakettien ja tarjouspyyntöjen hallinta, sähköiset lomakkeet ja yleiset työtilat.

Kyselyssä selvitettiin myös, millä osa-alueilla Pro3 -järjestelmä on tuonut hyötyä tai helpottanut käyttäjien työntekoa. Toiminnallisuuksista hyödyllisimmiksi koettiin dokumenttien haku, prosessin mukainen toimintatapa sekä ajantasaisen tiedon jako projektiryhmien jäsenten välillä.

Vapaan palautteen perusteella vastaajat kokivat, että järjestelmää käyttämällä projektien johtaminen ja ajan säästö on tehostunut merkittävästi. Erityisesti esiin nousivat tehtävien hallinta sekä prosessien toimintaohjeiden ja laatudokumentaation helppo löydettävyys.

”Derigon kanssa yhteistyö ja yhteiskehittäminen on erittäin sujuvaa ja mutkakonta. Mielestäni Derigo on erittäin korkealaatuinen toimija, jota voi varauksetta suositella kenelle tahansa kiinteistö- ja rakentamisalan parissa työskentelevälle.”

”Pro3 on ollut parhaimpia digiloikkia mitä on viime aikoina kehitetty.”

Tags:

Ei kommentteja vielä

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *